Helsingborgs Dagblad..

Hallå på er alla!
sitter inne på kaxs redaktion och har ingenting att göra!! dööööö.
riktigt tråkigt. Vill ha en uppgift, inte bara sitta här och ruttna.
Men det händer väl något om ett tag.
Igår träffade jag my, och vi mös lite & så.
Idag vill jag träffa Daniel, megamycket ;/ hoppas!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Det poppar liksom inte upp något i mitt huvud.
men haha, fan vad jag stör mig på hon som tjänar baota mycket pengar på sin jävla blogg?
Varför gör inte jag det liksom. HAHA. okéj jag kan ju förstå att jag inte gör det för att jag inte har någon reklam och sånt va. MEN ÄNDÅ!?
Riktigt surt! jag ska fan också göra en störd blogg, som jag ska tjäna pengar på..
asså vafan ska man göra på HD ?!.. riktigt sur. Jag kunde lika gärna legat hemma & sovit,.
Idag spelar Arsenal mot Liverpool, hoppas arsenal vinner :D
Nu ska jag gå in i studion! anushejs,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback