jag testar en gång till..

Hej på er! :)
Ett tag sedan jag skrev, och jag gillar det ;b haha
nej men vi är fortfarande på HD och det är världskuulit ! :D <3
Idag var jag och sofie med michael och några treor på Xtra!
Kollade hur det såg ut & så.. Sen fick vi berätta vad vi tyckte om tidningen och om det var något de skulle ändra =)
Igår var jag och dansade sen på teleg och tittade på hockey och fotboll ;)
HIF tog tre poäng och Rögle är i elitserien nu! wiewie.
så det var mycket kul igår, en mega bra dag.
Idag är det fredag och jag ska baaaara ta det lugnt ;b

Var förresten ute och fotograferade lite saker igår tillsammans med martina och michael ;p
megafint väder ju :)!
Jag och martina åkte ner till stan sen och handlade glass och gick runder på stan, mycket mysigt. <3

hhaha, igår på teleg så pratade jag med en gubbe som var 84 år! haha
Mega cool var han! han snackade om att han snart skulle gå bort & sånt, men jag sa motsattsen till honom, hoppas att han lyssnade på mig. Fick iallafall hans visitkort? ;s av någon konstig anledning..
Han hade tydligen varit chef på banken innan, haha kulgubbe!

neheni, fick nyss höra att det skulle regna ikväll!tråkigt..
Men det gör inget för jag ska ändå myspysa med min man hela dagen! ;D <3
nu ringer det ut.. eller inte anushejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback