symboliska?

Vi sitter och diskuterar krönikor & jag är sjukt röksugen .. ;s
jag ska då skriva en krönika som handlar om symbolisktextsnitt
mer känt som webdings, wingdings eller Zapfchancery..  ?
Jotack jag känner mig helt förvirrad.. Finns det någon på denna planeten som förstår vad det ska stå i stället för blomma fyrkant ruter? Utan att kopiera det  och ändra textsnitt..
Nej, jag tror faktiskt inte det!
Vissa tänker säkert, är det verkligen något man ska hänga upp sig på.
Ja det tycker jag.
Jag har tänkt på detta vääldigt länge försökt att komma på varför i hela friden man har en sådan textstil..
& jag har inte kommit på en ända bra anleding till varför det ska finnas?
Jag vill inte sitta och säga att det inte ska få finnas en sådan stil, men jag vill gärna ha ett vettigt svar på min fråga?
Om det nu förmodan finns ngn där ute som tycker att de kan förklara varför det finns webdings, så snälla berätta det för mig! anushejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback