vilklet fint läppglans du har..

idag händer det ingenting på HD!
hahaha, jag är fan riktigt bra!..
Jag lyckades lösa mitt första sudoku idagens.. Inte för att jag har gjort någon innan, men nu klarade jag det.
Har väl hänt att jag börjat sätta in siffror, men jag har inget tålamod så det har aldrig blivt klart, men idag :D

Jaha vad har man då gjort i helgen som gick?
Ifredags tog jag bara det lugnt käkade på thaicorner och sånt gott! :D
Sen i lördags så grillade jag och danneman, mumsigt blev det <3 och när klockan var halvtio tio kom Pladde och köhler och hämtade oss så var vi ute och åkte i bilen. Var i höganäs sen hemma i helsingborg igen.  haha.
Jag och Daniel hyrde film sen hem :)

Söndagen kom och vädret spelade sitt eget spel. Kunde inte rikitgt bestämma sig om det skulle vara sol eller regn.
Men när jag och amanda var på väg till olympia så  sken solen och det var mega varmt.
Gick utan jacka för det var så varmt.
matchen nämner vi inget om..
Efter matchen var jag på teleg och åt med daniel. Sen gick vi till söder och träffade kristian och sofie.
Vi gick till bion och såg 21!! den var magebrao :)
nehe nu sitter jag martina och sofie och ser en massa spännande saker om den 11 september att allt är en bluff mega spännande, så jag kan inte skriva mera!
Ha det förjävla bra! anushejs


Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback