allvarligt..

nu kommer man in igen, cp.. Det har typ tagit ett år innan jag kom in till Anushejs igen.
HEJ förresten..
Tisdag idag, hums, börjar skolan om TVÅ dagar. Vill verkligen inte :/ pii..


Jaha ska berätta om vad jag gjorde min sista helg på mitt sista sommarlov någonsin.

I fredags  var jag hemma hos Sanna E och drack lite ;b Vädigt fun!

Sen åkte jag hem till Daniel väldigt påverkad men ändå inte :) Där var lite fulk men det var naaajs!

Sen på Lördagen, var ingen sugen på något. Men ett telefonsamtal, sen var alla jutna!

Hem till Jonte och David. Ingen utgång skulle det vara men vi promenerade ändå till teleg.  ;D

När de stängde så blev det en STOR taxi hem till Daniel, själva i den stora taxin? NEPP!

Taxin innehöll Mig, Daniel, David, Mårten, Mange & Nima. untsunts!
På Söndagen, så blev det lite pirre, och Fotboll! Mjaaaou. Film på kvällen! Jag mååår.

Nehe, två dagar kvar till allvaret, idag ska jag tvätta, städade heeeela lägentheten igår, :) megabra!
Sen kanske bosätta sig på Raus, ett tag iallafall.
Imorgon ska jag vara barnvakt tillsammans med Sarah.. Ska passa Elin :b

Nehe nu är snart maden klar. På torsdag börjar det STORA allvaret. joggjoggjogg ner i staden, vardag!!! ;o
men Anushejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback