dagens..

hejsan på er!

Måndag idag, som innebär skola ;/ började några nya kurser idag.. Inte så jävla roligt men det får gå..

Denna dagen är det sjukaste, jag är sååå sugen på att festa.. De gamla sommarlovsvanorna har inte försvunnit.
Daniel och hans polare ska ut och jag är sjukt sugen, men jag har skola imorgon. Annars hade man ju kunnat dricka med några girls i daniels lägenhet.

Snart ska jag på ljusparty hemma hos pia. Mysigt med alla ljus, men det blir nog inga för mig! ;)
Mammi ska iallafall handla hon har sån rabatt eller något där. Kan ju alltid snotta några från henne ;). iih

Kom nyss att tänka på vad jag ska ha på mig imorgon? hah!
Tro man planerar det nu..

Nej nu ska jag ut och ta en smoke, sugensugen!
Blev förresten kallad Natalia idag av en lärare? dax att skaffa brills, =)
Ha det så goood, Anushejs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback