natti..

tjena!
Nu sitter jag helt ensam i mitt rum och kollar på bilder på bilddagboken.
mega segt, gäspar&gäspar men kan inte somna.. Datan var den ända lösningen ;b
saknar min bebis, mycketmycket! :(

Nehe nu ska väl jag förbereda mig in för en ny skoldag imorgon.
Börjar halv elva,  men ska hem till daniel innan skolan börjar! Har ju inte träffat honom sedan igår?!?! ;O Alltså söndag, eftersom klockan är efter 00.00 ;D hah. där var jag lustig. =)

Beställde förresten jätte luktgoda ljus idag också! yumi!
De doftade sådär rent & gott! Nästan lite mysigt. hiih.
Jag älskar ljus, speciellt mitt stora vanilj ljus, det får en att må bra! :) Men iallafall "grön blad & aleo" hette nog ljusen, köpte 12 st! melike!

Nu blir det bädden för mig, eller jag är iosf redan i sängen, men ska sova en stund nu! :)
Puss puss anushejs.

Daniel, Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback