hifhifhif.. ;s

heeeeerrrreeeguuuuuuuud så längesedan detta var!!!!
Helt galet.
Jaha nu är det sommarlov, som snart snart är över och det är vi väääldigt ledsna för.

Iförrgår var jag och Daniel + 60+ på kräftskiva! Kulit, åkte därifrån vid nio.. Min man ville också dricka.
Så vi gick hem till Fidde :) sedan ner till teleg. Stod och fylltradade med en massor. ha!
Det är en som Daniel alltid pratar med, jag också för den delen, men jag har iingen aning om vad denna människan heter. När man kommer dit så säger han "  HEEEJ, Natalie"! eeeh, hah hejhej¨på dig. Det är väl något av det pinsamaste som finns, man kan ju inte fråga efter namn nu efter flera månader? ;p Skitsamma!

Iallafall, igår var det vädigt trevligt, vid 5 begav jag & Daniel oss ut till Bårslöv, hämtade Jessica och Magnus.
Sedan ut till Gantofta, där massor med folk befann sig. På med hatten, sedanHEJ!
Utanför Telegrafen träffade jag Avi och Karolina! KUL :D


Nehe vänner nu ska jag sluta skriva och sätta mig i soffan tillsammans med min baby! 
Imorgon ska jag träffa My ;) 
Ha det så bra Anushejs!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback