seriöst..

Jag har fett tråkigt! ;(  jag vill ha en massa nytt. Men är för snål för att beställa allt! ;/ haha.

kommer inte på en enda bra låt förtillfället, och det gör mig mäktigt förbannad!!!

Men min kära kusin skrev nyss några förslag, väldigt bra! Inget jag kommer dela med mig här om haha.
My boy skickade nyss sms om att vi ska äta tacos :D yumi! :)


Jag förstår inte att jag är så trött nu, roligt lixsom :P
Vetni vad jag fick för känsla ikroppen just nu! haha fyfan vad det kändes cp. Helt förvirrat!
När man skulle på Sjökrona när man var i den åldern. Sån konstig känsla lukt och allt, sånt man bara känner och inte kan beskriva.. :P I'm confused ..

Jaha vafan ska man skriva om. Jag har ingen aning. Skrev ett inlägg men det försvann?! haha.
Gud vad jag bara vill bort från detta vädret? Åka till ett varmt land med massa sol mys & bad! Jatack!
Nu börjar suget komma tillbaka.. Sakta men säkert.


Jaha skola om två dagar, vad tråkigt det ska bli! Men vafan SISTA året sen jävlar ideet! Mahaha!
Mamma har beställt stövlar till mig :) brunafina beskrev hon dem.. Hon hade tagit ett par själv like always..

Att det kan vara så med minnet att man heltplötsligt inte minns något och inte minns  ett skit?! ;/ Mysko.
Nu ska jag vetifan har suttit här sedan jag vaknade men måste göra något.. Skitsamma!
anushejs,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback