hemmaman..

hejnu.
jag ligger i min säng och skriver lite här, ska snart sova..
Vet inte om jag ska till skolan imorgon, verkar inte som att någon ska de?! ;p

som jag sa innan så ligger jag i min säng, jag ligger mega skönt, det ända som stör mig är att jag börjar få kämpa med att öppna mina ögon för linserna är såå torra men jag orkar verkligen inte gå upp!
min säng är baota stor utan daniel ;( tråkigt att nanna själv...

Idag har jag varit i skolan, givande..
Efter matten halvtolv, åkte jag hem till daniel och åt lunch med honom..
Han är fortfarande hemma med sin inflammation ;/ stackare.

När jag sedan kommer till skolan så undrar alla vart jag var när vi hade text..
HUUUM, haha. Hemma hos daniiel?! hur glömmer man bort att man har lektion? hah

Men iallafall, efter skolan åkte jag hem till min hemma man som han nu mer är ;)
& jag hade med mig slingor. Så det var bara att sätta igång ;p
JA, allvarligt nu, daniel slingade mitt hår (A) två gånger !!
& det blev mycket mycket braaaao! tack baby<3

nehe om man skulle sova.. haha fan vad jobbigt att jag skriver i så många delar..
Det blir ju längre än det egenligen är ;b mahah.

igen, hihi.
nu börjar det kännas mycket i ögonen, så ska in på toaletten och ta ut linserna ;D
Sov gott allihop!
Anushejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback