lika blå som dina ögon..

ahööö!
Jag har nog den segaste datorn i sverige..
Startade den för tio minuter sedan och jag har inte kommit längre än så här!
Kom nyss hem från mandagirl, som bjöd på en mysig fotbolls kväll, då HIF tog emot PSV ..
Gick väl som väntat, att HIF inte skulle gå vidare.. Men det såg ändå lite ljust ut i första halvlek!
Andra halvlek hann inte ens börja förrän zonneveld smackade in bollen..
Jag blir sååå trött.
Ja jag är faktiskt väääldigt trött! När jag Amanda och Peter ( hennes pappi) satt & kollade på matchen får jag synpå klockan i vänstra hörnet & utbrister Är klockan redan 23,45.. Bra natalie!

efter matchen kom Leo... lillasyster till Amanda och frågade en massa om matchen! Så undrade hon något, jag minns inte, så säger amanda att det är det holländska laget! Varav Leonora hör fel.
"humm, trolländska.. låter som de kommer ifrån trollhättan! " Gör dem de?!
sjuuuuuuuukt roligt, tyckte jag! Haha.

Nu är jag hemma som jag inte är allt för ofta. Jag möttes av en vääldigt illaluktande doft när jag öppnade ytterdörren till mitt hem..
Tänk er, fisk blandat med snus! Fyfan! säger jag bara!!
Jag började hysteriskt leta efter lukten. Inte för att jag kan se den eller så.. Men märka vad det är som luktar.
Jag följer osen och stegar upp för trappan! Kunde inte bli värre. Min dörr stod tillochmed öppen!
Jag hamnar sedan i badrummet där jag ser mamma och nicole luta sig över badkatret, och doften var värre än någonsin!
Självklart var det bara lillasyster som hade färgat håret! pii.

Inget bra på tv heller.. Jag ska sova nu tror jag. Ska upp tidigt och möta gullet i staden HALV elva! haha. Jamenjovisst!
Ha det brao! anushejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback