små lätta moln...

Nu ryker det., HEJ!
Sitter just nu på mitt rum och tar en paus från mitt städande..
Börjar känna att melonen jag åt i morse avtar allt mer och fram kommer hungern.
Men vet inte alls vad jag ska äta..
Inte sugen på ngt. JO! jordgubbar! svenska sådana... Men jag har inga ;/
Tog just en titt på mig i speglen och såg då att jag måste verkligen klippa mig!
Det är sletet och dant usch..
Ska hem till min storasyster om ett tag och dona med hennes hår.. Sen ska jag träffa Daniel :D
Bara mysa ikväll & jag vill se " se upp för dårarna" ;D muhaha.
Har lov nu också förfasen! Så jävla skönt. ! wieho.
Neheni jag ska väl fatta tag om dammsugaren och bli klar med detta någon gång!
Ha det underbaart, :)
Anushejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback