bananbåt..

denna dagen har handlat mycket om båtar & lite bananer :D
jag orkar inte men jag har fan riktigt roligt med mig själv när jag är trött.
mahaha! slå det ni, jag är den bästa komikern i mina ögon! :D

Nu ligger jag ännu en kväll i min säng & skriver här ;b
tittar även på tv & lite så.
HAHA måste berätta en mega rolig sak!
Eller ni kommer inte tycka det är roligt, inte jag heller för den delen ;s det var bara kul innan idag.
Så vi skippar det haha!

jag ska segla i en segelbåt & göra en massa roliga saker.
Det vill sarah också men hon vet inte & jag vet
& hon vet att hon inte vet bara för att jag inte vill veta med henne så att hon vet :D
så är de..

Imorgon ska jag dansa :) härligt.
Ska träffa Daniel imorgon. myspyyys.
Jennifer ska fotografera mig i skolan imorgon? hon tror jag är fotomodell ;o haha

jag är nog riktigt sjuk. haha. Sarah håller med mig iallafall.
nej, jag är fan bäst, ja så e de.
Men nu ska  jag sluta skirva här om ingenting & eftersom jag inte har något att berätta så
slutar jag nu. anushejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback