eilataN..

Nu har jag fotograferat Amanda  ;D hoppas det blir bra!!!

Jag & Daniel käkade lite köttfärs soppa innan :D mumsi!
Nu ligger jag i min säng och väntar på att My ska ringa mig så vi kan träffas vid lekan.
För att sedan gå hem till mig :) tror jag haha! vi ska ju såklart se, i huvudet på Gynning!! yeeeh.

brr, jag fryser & gäspar.. Jag vill bara sova men jag måste fixa en massa, typ filmkunskapen och Amanda :D hah
men jag är verkligen helt slut.
Imorgon slutar jag kvart i tolv skööööönt.
Ska åka till sarahs skola och hämta min mattebok, sen ska daniel hjälpa mig ;)

Nu ringde my, så jag ska mova ut i det soliga vädret.
anushejs

Daniel, tycker om dig så himla mycket! <3

Kommentarer
Postat av: sarah

jag visste att du hade något inlägg där du inte hade skrivit anushejs som sista order :D fan vad jag är bäst, haha. du har säääkert ngt där du har glömt att skriva det helt. det har icke jag :D poss på ögonbrynets vänstra hörna,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback