mulle

haha jag sitter och smsar med sarahis nu hon är lite störd i sitt hue..
innan när jag pratade med hon så badade hon och nu har hon bestämt sig för att vara ful på fredag.
Inte för att det kommer vara så svårt och uppnå men ändå ;D haha.
Hon bryr sig liksom inte nu när hon har träffat L!
Det är sant hon ser ut som en rutten bäver på 79 år.
Inte för att jag har stött på någon sån men ändå! Haha.
Stött på också, jag brukar inte stöta på bävrar!

Nej men gud nu märks det att jag är trött iallafall! :b
Jag är sjukt sugen på jordgubbar fortfarande och sarah den bävern käkade det i dag, men hon mixade det med apelsin i sån mixergrej! Snacka om att förstöra JORDGUBBSSMAKEN. förädare..
Jag ska minsann läxa upp henne på ett eller annat.
Jag slår vad om att det inte ens var SVENSKA jordgubbar, men hon myttar sääääkert ihop något som att hennes mormor på rååå hon har ett växthus och där finns mååånga jordgubbar..
JAJA! OKEJ^^  hah
Fan vad jag ska ha kul inatt med mig själv läsa lite sagor, pela kråkor och dricka bröstmjölk yumi.
Nu ska jag då SOM SAGT lägga mig.
Sov gott alla ni! anusHEJS!


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godnatt, och sov så sött! :)

Postat av: Anonym

du är så jävla sjuk i ditt huve så det går inte att beskriva. jag är då lika med, hm.. JF? myttarrrrNN HAHA lol hej ;D

2008-03-05 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback