gimmiegimmiegimmie!..

HAlloj!
Sitter här & väntar på att det är dax att mova ner till bussen :)
Har haft en mysig och lite snurrig helg med Daniel. skulle ut i fredags, men jag kom inte längre än till sängen, maha.
Igår tittade vi på melodifestivalen, och Ryssarna vann, för er som nu inte visste det ;b haha!

SKa plugga matte idag som in i helvete. Men sarah har slarvat boort min mattebok. Jag hoppas verkligen att jag har ett nationella hemma som jag kan öva på. För imrogon ska jag JÄVLAR i det skriva mitt bästa matteprov ever!!
Nu ska jag sluta skriva anushejs.

Kommentarer
Postat av: sarah

HAHAHA aaw. så gick det skitdåligt haha. du suger! du är inte den enda som får ig i matte. dessutom har du matte b, jag får ig i fucking matte A!!!! :'( så klaga ej. haha love u.

Postat av: sarah

jag har den fortfarande under sängen! palla att jag kommenterar på ALLA inlägg nu haha

Svar: Haha det är kul att läsa ju :) hihi
välkommen till mitt anus ;D

2012-09-17 @ 22:49:06
URL: http://charlottesarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback