nataliemittinatten...

den senaste veckan har jag
kramat min mormor: nej
slagit någon: yes
gått på bio: nix
städat rummet: haha, jao
bakat en sockerkaka: nä
ätit pizza: ojdå haha, tror inte de nej.
skrikit åt någon: absolut ;D
varit uppe längre än 02:30: juppjupp
åkt flygplan: neej :(
åkt tåg: nej
pratat i telefon i mer än 40 minuter: utan tvekan
slösat över 30 kr på godis: EH JA! Värsta godisgamen.
pratat i en telefonautomat: nej
spelat dataspel: ne
köpt kläder/skor: ska handla en klänning idag ( måndag ) men annars har jag nog inte gjort det nee. Haha.

dom senaste 50 timmarna har jag


retat någon: möjligt
gått på toa mer än 10 gånger: helt klart
ätit prinsesstårta: nepp
lagat mat ur kokbok: haha nä
gett någon komplimanger: kan ha hänt
lyssnat på winnerbäck: hm tror inte det
använt handkräm: nixipixi
borstat tänderna: ja!!
bäddat sängen: nej :D inte varit home you know
sparat pengar i spargris: HAHAHAHA inte så stor risk nej! Önskar jag gjort..
sagt hej på hebreiska: haha?
pussat någon: ja :)
sagt jag hatar dig: ja
sagt jag älskar dig och menat det upp 110%: ja <3

den senaste timmen har jag


gått på toa: nej, mega nödig nu.
ätit: inget ;o hah
kollat på klockan: ja x antal gånger
sjungit: försökt i alla fall (8)
svarat i telefon: nej ;(
hostat: aaa
spytt: nejtack
rapat: ao ;b
kollat på tv: icke.
lyssnat på radion: nope
fått ett sms: nej det var ett tag sedan nu, men han sleepar väl :p
sovit: nepp
installerat en skrivare: haha nej?
läst mer än 10 rader på engelska: yeah
skrivit blogg: håller på
tänt en lampa: näej
gråtit: ja <3

just nu


sjunger jag: nepp
gungar på stolen: aldrig
lyssnar på musik: nä
kliar mig på näsan: gjorde nyss ;D
hostar: ne
äter: nej (;
hoppar: nej

välj bland


svart eller vitt: båda
katt eller hund: hund
natt eller dag: beror på :D
solsken eller månsken: SUNNYSUNNY !
sommar eller vinter: SOOOOOOOMMAR
julafton eller födelsedag: födelsedag :)
film eller bok: film
höstpromenad eller vårpromenad: spriiiiiing
radio eller cd: olika ju?
färg eller svartvitt: både&
tv eller radio: tv
cykel eller moped: cykel
buss eller bil: bil
coca-cola eller fanta: cola
titta på tv eller stirra in i väggen: tv ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback