apotekarnes..

Tja..
Så nu har jag lugnat ner mig..
Precis varit lunch och jag krängde en räkmacka :) till det drack jag fakecola :)
Vi var ute innan lunch för att fotografera.. Jessica fotade oss här på kax!
Hela redaktionen flyter i pepparkakor :) & klart har jag varit där med mina tassar =)
sista dagen idag, wiwo?! , ja vet inte vad jag känner för det..
Eftersom jag var här förra terminen också, så känner man sig hemma här..
& nu börjar skolan igen, efter att man har varit borta från skiten i fyra veckor!.

Jag har tänkt på det där med julmust. Apotekarnes är lätt godast, :D
Men jag & många många fler kalla musten för apotekarens, men det är ju inte en siffra rätt!
Jag fick reda på det förra året. Det hände senast idag att jag påminnde mig själv om mustens rätta namn då jag talade om det för fredrik.. Den heter alltså apotekarnes ;b
anushejs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback