kax..

Halloj! :)
Onsdag idag & det innebär? en dag närmre fredagen och helgen..
Idag har vi haft genomgång av blixtfotografering så vi har lärt oss en massa om blixten som vi inte visste innan.
Inte för att jag & Nicole frågade något men det var ändå lärorikt, ;)

Nu är klockan tio i elva så snart har halva tiden gått.
En lite annorlunda dag idag, så det är nice =) Men snart slutar vi här på HD..
För på måndag är det skola igen ;/ ..

Nu ska jag nog spela en runda, sedan är det snart dax för mat.
Efter lunch ska jag kolla på sista avsnittet av andra, hann inte det igår.
Ska dock ej vara härtills halv fyra som igår så jag tar välbussen halv tre eller något får se hur jag känner :)
Nej nu kallar kaninen! :D TJOHEJ anushejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback