mod..

Hejhej på er.
Vaknade nyss, & är fortfarande mega trött.
Sitter fortfarande och analyserar min dröm, men kommer inte fram till något vettigt.
Är ledig från HD idag, mums. DET GILLAR VI! tänkte jag och bet mig i läppen.
Jaha, vad har jag nu gjort på sistatiden?
Det ska jag berätta ;b hihi.
ifredags, var jag på hd först. Sedan så åkte jag till bårre.
Hämtade lite saker & hem till ida. För att göra vid mig.
När klockan var åtta åkte vi ner till city för att fira Johanna.
Så vi begav oss till Le Cardinal. upp för trappan där vi möttes av massor med folk.
Fock hade hyrt stället så deet var niiiice ;) Mycket! verkligen jättetrevligt tack! <3
ilördags, var det Annas tur! :D
Kom hem till henne halv åtta..Fick håret plattat & Så .. Sedan kom de andra..
Vi käkade drack &så. Tills dess att vi skulle ta el busso..
Hamnade på Stinsen där vi även fick besök ;b
Var väl hemma vid halv tre! tack så jättemycket anna hoppas du fick en bra födelsedag! :D <3

Nu såhär på en tisdag gör jag ingenting, pratade nyss med Sarah, & det är snart dax för våra bästa år :b hihi
Sköt om er! Anushejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback