självförtroende..

Hej på er!
Baaha, jag har så fruktansvärt tråkigt just nu. Sitter bara & gäspar kuuuuul.
ska snart spela lite tror jag, det har jag faktiskt inte gjort idag ;b..
Bara läst massa bloggar, gynnings, rosings osv, jag gillar det! =)
Men det är frågan, ska man verkligen orka spela nu.. Eller ska man ta sig i kragen och gå ut & vänta på buss nr ett som ska ta mig hem?
Nicole har redan lämnat mig, men efter att jag har lyst med min frånvaro på HD så måste väl jag vara kvar en stund till.
Även om det är det sista jag vill nu! Har suttit här sedan nio, och gjort samma sak hela dagen!
Lyssnar på polisradion & dricker varmchoklad och läser bloggar! WEHO vad roligt jag har det...
Måste göra ve min blogg också, tråkigt att den ser likadan ut som den gjorde för 3 månader sedan ;p mahahah.
Morgonen ägnade jag & Nicole till att checka bilder från Sensation White & mer eller mindre störde oss på en massa!
OSUGEN man blir på att festa när man ser videos därifrån! gemig..
Slutpratat om det.. Jag vet fortfarande inte vad jag ska pyssla med idag ;/ fanockså. Hatar när jag inte vet det.
Men ska kanske träffa sarah senare! hon är i skolan nu.. och jag vill bara härifrån.
Nej nu ska jag hämta mer varmchoklad sen ska jag ner till city. Nu ringer hon! TJING
Puss & sånt anushejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback