vardag..

tjabido!
Nu är klockan 12.54 & vi har just spelat ett spel click clack eller hur namnet på spelet nu var . Jag minns inte riktigt.
Jaha, bajs tråkigt vann bara engång ..
Nu har vi även ätit lunch bakad potatis ;) men det var inte så gott som det låter.
MASSA oliver i salladen och jag hatar oliver!
Nu tappade martin ut alla spelpjäser till spelet så hela redaktionen flyter nu rundor i ekorrar och mat till dessa.
Åh, nu vill jag hem, men ska snart fotografera, vilket jag ej har gjort ännu..
Så jag har somvanligt inte gjort så mycket mer än att jag har spelat & spelat!

Nej, nu ska jag gå in i studion och checka när caroline fotograferar några till något ;s hihi!
Haveit! ANUSHEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback