virr..

Tjenixen.
Nu börjar det ordna upp sig moahah!
Tisdag, fan vad det låter surt! Men det är egentligen inte det.. :) Allt är ok på något vis. AHvafan snackar jag om.
Jag förstår inte själv..
Fyfan vad jobbigt att gå upp imorsedå? Ville ju bara ligga kvar i den varma säng som jag så sakta klev upp ifrån.
Back on Hd och det suger bajs, vill genast här ifrån!!!!!!!!
Men idag ska jag faktiskt fotografera ;D

Igår, åkte jag hem till sarah och åt biff potatis & sås som hennes mutti hade tillagat!
Sedan så checkade vi tv och åt glass :D
Fyfan, helt sjukt vad tiden går, på söndag äär det julskyltning på råå?!
Minns förra årets, det var svinkallt & jag satt inne i en lägenhet någonstans på råå. I sällskap med Sarah & hennes mormor.
När det var dax att gå ner sket vi i det! Vi orkade väl inte pga att vi druckit i mängder dagen innan ;b ..

Idag jobbar sarahs mamma hela dagen typ så kanske ska ta mig till ättekulla efter det att jag slutat här.
Har ju nyss börjat ;( ..

Neheni,  nu ska jag rusa in i matsalen för att hämta varmchoklad, sedan ska jag sätta mig i den svängda soffan för ännu ett morgonmöte! Ha det så bra, anushejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback