atjoO..

hej på er!
Jag är typ världens sjukaste :(
Eller det börjar arta sig. Tror att febern är helt borta nu men jag nyser & nyser..
Det är verkligen inte roligt att vara sjuk fyfan vad jag hatar det!


Tänkte berätta lite om förra helgen :)

I fredags så var jag ju hemma hos anna.. Hade mega trevligt. Blev utgång efter mysandet hemma hos henne.

Sen i lördags mådde jag som jag förtjänade.

Men åkte & turade halv sju, åt & sånt gottit.

Hade pratat med Ida på dagen, då jag fick veta att Ida och hennes syster skulle dricka hemma hos henne.

Jag och min kusin Natasha delade på lite vin på båten. När klockan var 21:20 typ, var vi i hamn, och jag började gå mot zoobar.

Uppe hos Ida var det fest för hela slanten ;D

Klockan blev mer och mer så vi skulle ner på stan..

Ida & Mia skulle till Harrys, där jag inte kommer in. Så jag gick och träffade Kajjan!

Vi yrade runder lite på staden för att sedan klockan tre möta upp Ida för att gå hem ..
En mycket trevlig helg! :D

Idag är det ju fredag, och jag ska ta det lugnt!
Är hemma nu, ska in till stan senare & fixa idas hår sen ska jag soooofta.
FÖR imorgon är det Maskerad, & jag läängtar!
Nu ska jag fortsätta vika tvätt ANUSHEJS!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback