& onion..

heeej!
Helgen är nu slut & det är väldigt rövit!
sjukt trött men har nyss gjort en uppgift.
Gick väl sådär, gjorde inte klart den eftersom att jag ej pallar.

Fredagen, innehöll mycket party och det gillar vi. untsunts! Hemma hos sarah, trevligt!
Lördagen, låg i min säng till klockan var sex, för jag kom på att hum, vad ska jag göra idag?
Jag begav mig till metsi där lina linda frida emilia & louise också befann sig :) mjaaau .
Sedan blev det utgång. :D tack för igår! <3
Söndagen, helt ok dag. bara slappat och checkat tv. Nu ska jag göra min lilla tvångsrunda sen blir det bädden!
Tvångsrunda, haha. Fan vad cp det låter, men så är ju fallet!
Har sjukt ont i hela kroppen. I fredags satte sig linusdrull sig på min fot  med stolen! & det gjorde så jävla ont!
Sedan så klämde Emilia min tumme igår, sedan slog jag huvet i någon jävla kant! Känns som att jag är helt blåslagen!

hah, skrev nys rubriken ; boch onion ser ganska gulligt ut när man skriver det ! =)
oniononiononiononion! <3 meeeelike hah!
Nu ska jag vandra ner för trappan. Imorgon fyller avvi 18 bast och det ska firas!
ANUSHEJS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback