pi, usch & blää..

Hallojsan!
FUCK vad jag hatar att ligga ner och skriva.
Tar bara bort skitet hela tiden..
Då börjar vi väl om då..
Ligger i sängen med en pappersbit i snoken. Har förmodligen näsblod!
Isåfall är det första gången i hela mitt liv jag har det! mahah

Helgen nu då.
Ifredags, var planerna att ta det lugnt men så blev inte fallet.
Hamnade på stan i sällskap med Kajsa&My <3
Sen sov jag som en liten videkise.
Igår, var det maskerad och jag var på plats med kaninöron och rubbet! melike.
Hade väldigt trevligt, ;D
Idag, har jag tagit det mega lugnt (:
Käkade stek med potatis och sås! JAG ÄLSKAR DET. Sen har jag sooooftat.
Varit hemma hos syster och hämtat kameran och kollat på bilder sedan igår yiiihaaa! haha
& nu ligger jag här i min ensamhet ;b fast har en svart prick i taket borta vid mitt fönster så jag för kalla på mammi.
Annars är det hur lugnt som helst.
Har sovmorgon imorgon =) sen är det skola, DÖÖÖÖ!
Nu har inte jag tid med er :D Anushejs!

INGEN ÄR BÄTTRE ÄN MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback