ingen annan..

Halloj!

känns litesom måndag idag, men icke!
Vaknade tjugo över sex av att mamma gal som en höna :D
Gick in i duchen och käkade mackor. Eller hah, jag käkade mackorna efter duschandet ;b
Sedan fick man nästan springa till bussen 12 minuter över sju.. Fyfan vad trött jag var! Somnade nästan på bussen men inte riktigt eftersom det var en liten snorlunge som satt och verkligen stirrade på mig hela vägen till GA. Orka sitta så i tjugo minuter!? Okej att jag kanske inte var helt trevlig när jag bad henne hoppa in eftersom det var helt fullt på bussen, men ändå? Vad är problemet!?

Vilketfall som helst är jag i skolan nu. Sitter inne i fotosalen med Anna och Sanna. Vi har turism och vi ska göra ett arbete om Köpenhamn. Det är väl en härlig stad? :)

Imåndags var jag inte i skolan men var ändå ute en sväng. Var på HIF som tog emot hammarby och besegrade dem med 5-1. En riktigt skön seger må jag säga! Efterlängtad också!
Jag var på hamnpaviljongen och bishops efter match sedan hem till baby och nanna!

Nu ska väl vi börja med arbetet. Have it! anushejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback