what a beautiful daay..

tjolahoppsan..
Dagen började med Fotografisk bild C och den lektionen avslutades med fotografering til avslutiningskatalogen...
Jag var hustru & jennifer var min man! ;) hah.
Sedan hade vi mediepoduktion & den slutade snabbt.
Bussen for till ättekulla och hem till Sarah ;D

Idag blir det mega mys!
Jag & Sarah ska ta oss till tågaborg, För att sedan tillbringa resten av kvällen tillsammans med Sarah Anna och hennes vän :) vi ska sittat och mysa i bastun! mjaaou.

Nu ska jag hoppa in i duschen! Eller nr vänner slutar,, Sedan bär det av mot staden och hem till min broder för att börja förfesta! =)

Nu får det vara slut med skrivandet..
Ha en underbar kväll. Anushejs! <3

Kommentarer
Postat av: Brosan

Natalie!!!!!!!!!!!!!



sluta blogga du kommer ej bli känd:)



Älskar dig..



kram Johan

2008-09-30 @ 13:40:15
Postat av: Natalie

hahahaha! tyst med dig, love u too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback