alright..

nu har jag snarkat i drygt en timme och jag blev väldigt mycket piggare ;D Kankse inte så jävla bra med tanke på att jag ska jobba imorgon, men skit i det :)

USCH jag vill verkligen inte upp och jobba. Jag hade gärna sett att jag ligger på stranden med en solero shots glass och njuter :) Men det kommer inte hända, dels för att de inte har soleroshotsglassen mer och för jag jobbar nanananan. it sucks!

Nu vet jag varför jag är sugen på massa skit hela tiden?! JAG HAR INTE TAGIT ETT ENDA BLOSS ffs!
Kankse dax att sluta tänker ni, men jag brukar typ inte kunna röka dagen efter jag har festat. sådeså!   


                             
                     

Kommentarer
Postat av: sasso

haha kan du sluta tjata om den jävla glassen? saknar den så ag håller på att dö & du bara tjatar och tjatar haha ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback