error..

Tjena! :D Det var ett tag sedan men jag har  varit helt slut så jag har inte velat eller orkat skriva här. ;b Men nu gör jag det igen ;)

Just nu sitter jag hemma hos min finavän Sara Persson även kallad Pesa =) Jag är hemma hos henne för att hämta några skor som jag ska köpa av henne.. ninini!

Jaha igår var jag på bio med Pesa, Kajsa, Emma & Idha vi kollade på Sommaren med Göran! FYFAN vad den var rolig jag dog nästan.. Ni som har underskattat denna movie FuckEr! :D Nej men herregud riktigt mycket min humor. Kunde fan inte blivit bättra! YIHA! :D Jag bara älskar den och den ska hem till mitt lilla radhus fort som fan!

Idag blir det Pascha med Anna och säkert fler där till :) Nu ska jag logga ut! Hörs sen Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback