i min fantasi..

tjabba! Jag hade sjukt roligt igår, riktigt lyckad kväll. Jag begav mig till anna åtta på kvällen och vi satt på hennes balkong och pimplade =) Banne var också med och halsade ;) lyssnade på gamla goa låtar som tex, freestyle; I MIN FANTASI, RULLAR VI RUNT BLAND MJUKA KUDDAR! (8) fem i halv tolv åkte vi till elstada och slängde oss på Docken =) det var riktigt trevligt.. jag och anna fick varsin krans också, som ligger kvar i min väska :) vi drog vidare till hampaviljongen efter det att vi hade lämnat Johan, Ida & resten. Anna var tvungen att dra till Pascha innan mig. Jag stannade kvar på Hampan med några jag kände. Sedan möttes vi upp utanför seveneleven ungefär, för att sedan gå mot Pascha. Väl inne handlade vi varsin drink 29;an i baren & dansade.. Det är veldans trevligt och hyffsat med folk. vi tog massvis med bilder som jag måste be Anna skicka :) Mjaaaou, efter Pascha drog vi till Amadeus där min broder och hans fjälla var. Vi åkte till Elineberg och sov. Utan Anna :( Det var heltklart den roligaste kvällen på väldigt länge så perfekt liksom. Jag älskar när man är nöjd! Nu ska jag checka tv, HIF today! KOM IGEN! / anushejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback