it's friday..

Hejsan! Idag är det fredag och det blir nog lugnapuckar!
Det blev ju utgång igår melike... Började dagen med att jag vaknade upp hos Madelene och vi drack en kopp =) Sedan begav vi oss till elstada där Mysan väntade. Vi som många andra hamnade på hamnpaviljongenm där dracks det en cider.. melike ännu mer ;)
Efter lite tradande och travande hoppade jag och my på acelink satte oss uppe på däck och njöööööööt MUMMA!

Hoppade av båten och promonerade in i en av de små spritaffärer som ligger ungefär med en meters mellanrum på Helsningörs gator!

Sedan satte vi oss på en trapp och drack, det var sååå härligt :) kvällen fortsatte tillsammans med Kajjan, på Viva. en flaska husets röda sedan var vi formade! Begav oss till SS Swea för att ta emot stämplen där det står ( makulerad ) och sedan vipps var vi på hampan igen =D & som ni sääkert förstår hamnade vi på Swea tillslut där jag avslutade denna mycket trevliga dag/kväll!

IDAG mina vänner blev jag brutalt biten av en JÄVLA nyckelpiga! Jag visste att de kunde bitas, men inte fan skulle dem bita mig?! JODÅ, sagt&gjort. Sitter och väntar på bussen och försöker verkligen hålla koll på alla de där flygande objekten i luften när jag plötsligt känner några små stick på min högra skuldra! Vad kan detta vara? Jo, då sitter alltså nyckelpigan på mig (vilken jag redan då tycker är jävligt äckligt) och mumsar på mitt skinn?! AJAJAJ, det gjorde faktiskt fruktansvärt ont! usch synd om mig!

Snart blir det tacos hemma hos oss =) Sedan blir det kubb&dricka utanför mitt lilla hus. kankse utgång kankse ingång?! vem vet! CIAO! / anushejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback