last night..

Tjabba! Igår tog jag bussen in till staden 00.10 och mötte upp min broder och hans vän ricky, besökte några ställen och sedan him igen :) 

Idag vaknade jag klockan 10 och mamma hade gjort en veldans god frulle :) Jag och min lillasyster Nicole tog våra cyklar och trampade ner på råå. My kom och vi mös ordentligt tills mullret kom då cyklade vi hem igen..Inom Jerre och Mange och snuttade lite med Lucas och nu sitter jag här nyduschad och försöker komma på något jag vill och ska ha på mig. Är riktigt sugen på klänning, men jag vet inte vilken?! Sedan sitter jag och funderar om jag ska sätta i mitt löshår. Får se hur jag gör med mig själv =) Klockan åtta ska jag vara på plats på Annas balkong ;D MJAAAAAAAAAOU! Stackars Banne som får stå ut med Oss :) Nehe måste sätta igång att piffa upp mig. HAVE IT! /Anushejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback