tvåsekundersreglen..

guuuuud jag är verkligen trött idag. Trött på en massa saker. TYP att vara mätt är sjukt jobbigt. usch, ogillar det skarpt.
nanan, jag har faktiskt börjat umgås med min sötasnällaanna :D Och jag måste säga att det är TOPPEN! Vi förstår varandra precis ( fast kanske inte precis förstår ) men vi förstår varandra att vi mår som vi gör & det gillar jag :D
Det känns skönt att hon har stora öron ( lovar jag tycker inte att de är stora ) som kan ta in allt jag har på hjärtat! Hon är skojig och busig men tillsammans är vi fest! :D liksom grädden på moset. melovesyouanni! jag vet att du vet att jag gör det =) <3

nu tror jag att mamma står och galer om att det är match utanför. Måste hjälpa mitt team att vinna! :D SEYAH / anushejs


Kommer du ihåg? =)

Kommentarer
Postat av: jessica persson

du hjälpte ju verkligen dit lag:)

2009-08-08 @ 17:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback