mitt bud..

pi usch blä blö ÖH iiiiiiiii och allt vad det heter. HEJ! :D

Vilken jävla kväll igår alltså :D Melike ! Jag och Anna tog en tura klockan åtta och drack ööööl :) Sedan begav vi oss till anna och hängde hemma hos henne. Kelly kom också och vi blev berusade ;D Älskar fyllan på Dagens(vin&sprite)! Mjaaou drog ner till Hampan och sedan stack vi till Pascha! när vi tagit stämpel begav vi oss till Bakom och dansade! Pendlade där emellan :)

En runda man sent kommer glömma.. Det var sååå himla roligt!
Jag sa att nästa som hälsar på mig ska jag säga, Hej ditt jävla ogräs! Sagt&gjort när vi närmar oss Pascha kommer där en glad man med ett stort leende och säger HEEEEEEEEEJ! Och jag då, Hej ditt jävla ogräs! Då visar det sig att det är en väldigt bra väns pappa! :D hahaha. Som jag skrattade dog nästan.. Fyfan!

Kom nyss på en fantastisk rolig sak, stötte på en man mellan Bakom och Pascha. Han gav mig nya testamentet vilken jag hade kvar i min väska nu såg jag! Han stod utanför Pascha och BAD FÖR MIG! " Tack jesus för att du har format Natalie så som hon är i dag hon bryr sig verkligen om livet och du har ändrat hennes syn på livet i jesu namn osv" VA?! HAHAHAAHAHAHAHA, jaja. Okej ingen har bett för mig innan, iallafall inte i min närhet Alltså fan vad sjukt! HAHAHAAHHAAHAHAHHAH jag dör nästan! :D

Jaha, nu ska jag snart till Lund min lillasyster spelar fotboll där idag! =) Helsingborgs IF spelar också idag KOM IGEN! Neh nu skiter jag i detta ha det gött!

För två veckor sedan på Docken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback