BEDTIME

huuuuuuuh.

Jag önskar så himla mycket men kan bara göra så himla lite. Jag känner mig så fruktansvärt maktlös och det suger att inte kunna göra någonting. Jag har så blandade känslor och jag vet inte vad jag ska säga.

Det finns saker som går runt i mitt huvud och ljuden från dessa saker är så extremt starka! Att det nästan händer igen. Jag funderar hela tiden på hur länge jag ska hålla ut. Hur länge det kommer vara så här. Hur länge kommer det vara så här? det är inte en ENDA jävel som vet. Så vemfan vet de då?? 

Detta känns så himla fel och snett. Jag förstår ingenting och vill bara bort. Jag vill inte vara kvar här mer. Jag vill Resa all världens väg och bara göra Det. Jag känner nästan ångest för att jag vet om att det är helt ekonomiskt omöjligt att jag ska kunna resa nu . Och det tär på mig något fruktansvärt. Att vilja något så mycket och inte sedan kunna ge sig själv det. Det är nog det största sveket. Att kunna svika sig själv på det här sättet är helt makalöst!  Jag orkar inte hålla på att klandra någon. Inte ens mig själv. Jag känner mig helt tom.

Sovtime nu.


Kommentarer
Postat av: anna

<3 finns här, det vet du.

Postat av: Anonym

Fucking golfitta! Det enda du gör är förstör Natalies liv!

2010-04-14 @ 01:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback