dan före dopparedan..

Utgång igår & jag tappade mitt pass ;( KUL!!
Wäää, jag är så himla trött, vet överhuvudtaget inte vad jag ska ta mig till för att bota min trötthet!
Igår var det all in och jag gillar det =) Hade väldigt roligt.

Ringde min trogna vän inatt, stackare ;D haha!
Mamma kom och hämtade mig idag & jag handlade lite bullar &sånt!
Åkte hem till Jessica och vi käkade frukost =) Yumi!
Jag sitter dessvärre kvar hemma hos henne..
Mamma ringde nyss och bad om hjälp hemma, så jag får väl gå snart..

Jag tycker verkligen inte att det känns som julafton imorgon.. Verkligen inte. Jag har så mycket jag känner att jag måste hinna med imorgon, men pallar inte.

Jag känner inte för någonting, inte idag.
Så jag ska kolla på Andra röven om ett tag, både du&jag gillar det ;) hih!

God Jul på er då, så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback