ikväll ska vi festa HÖJ musiken! ..

Ikväll slår vi klackarna i TAKET! & jag menar det!

Fyfan vad jag är laddad och det är Anna också. Det ska bli SÅ kul och jag älskar det =)
Juldagen är här och jag är utan pass... Har hittat mitt jätte gamla pass från 95. Hah, tror dock ej att jag kommer in på det. Vilket jag tycker är väldigt trist. Det måste ju finnas någon som kan identifiera mig? Min plånbok är full av kort som säger att jag heter Natalie ingenting annat, vi får väl helt enkelt se =) (om inget annat får jag be vakterna gå in på Facebook och kolla) xD

Jag ska iallafall hoppelihoppa in i duschen nu tror jag, så att jag känner mig ren och fräsch till ikväll, när jag då ska göra allt i min makt för att inta dansgolvet tillsammans med de bästa! :D

Ville också meddela er att jag inte fick någon vampyr igår & är fruktansvärt besviken:( Haha! Jag fyller ju år om 26 days, hoppas jag får han dååå! :D

Ha det hur som helst, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback