Mama, I love you..

Natalie mitt i natten kan inte sova. Verkligen inte.. Jag ligger och funderar över mitt liv.
Mitt väldigt speciella liv. Självklart är allas liv speciella men jag tycker inte om att mitt är det.
Varför kan jag inte få leva som jag ska leva, eller är det just såhär jag ska leva?! Ja jag vet inte och det finns nog ingen annan som vet hur en 19 årig tjej ska leva. Det är ju från individ till individ. Men det är så himla konstigt att vad man än gör så är det fel på något sätt. Det blir aldrig riktigt bra/rätt. aldrig..
Men det är väl det livet går ut på. Detta jag funderar på är väl egentligen en oskriven regel. Men jag tycker det är jätte jobbigt att inte veta, någonting..

Jag måste sluta mala saker, men jag tror faktiskt inte det är det jag gör.. Jag vet inte.

Jag har verkligen vänt på dygnet av någon väldigt konstig anledning och jag har inte lyckats att vända rätt den än. Klockan är inte mindre än fem i 3 & snart ska jag upp igen. Det kvittar hur sent jag lägger mig så vaknar jag ändå tidigt och kan inte somna om.. bah!

Wellwell, kan tala om vad jag har gjort idag. Känner bara för att skriva av mig riktigt mycket.

Jag vaknade i morse av att Balthazar skällde och jag gick ner och ringde mig syster. Vi kom överens om att jag skulle komma och käka frulle så det gjorde jag. Mös med Lucas och sedan gick jag hem för att duscha. Halv ett movade jag till bussen för att 297 sedan skulle ta mig till 7 eleven för att vänta in Anna!
Vi gick till Mezo och fikade och det var mysigt och välbehövligt. Efter det strosade vi lite på staden & det hela slutade med att vi åkte gemensamt hem till Anna och mös. Mamma kom och hämtade mig runt åtta och sedan ålade jag mig in till Kajsa och såg på True Blood igen ;)

& Nu sitter jag här i min ensamhet och är sugen på den panerade firren i kylen som åts till middag innan idag. Eller den åts givetvis inte men jah! Alltså detta känns inte så stabilt detta inlägget men jag orkar & jag bryr mig faktiskt inte om inlägget i fråga är rörigt!

Om man skulle sluta ögonen. Nu är klockan 03.03. Kollade på klockan för exakt en timme sedan 02.02 mihi!
Nu ska jag borsta gaddaran ha det bra, var rädda om varann!

  
Back then I didn't know why
Why you were misunderstood
So now I see through your eyes
All that you did was love


Mamma, jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Ninah

Lite annorlunda inlägg från dig.. Det behövs ibland.. Hoppas vi kan ses någon dag.. Kanske ta en fika eller shoppa loss? Haha.. Puss<3

2009-12-09 @ 14:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback