Måndag..

Back in school!
Och jag gillar inte det.

Då har det varit helg precis och jag har haft en kulhelg tillsammans med roliga människor,.
Ifredags, var jag hemma hos Daniel & hade inget bestämt men det började med att han skjutsade mig till Anna :)
Hon gjorde vid sig jag också, sedan drack vi Margarita mums!
Vi satte oss på buss nummer ett som skulle ta oss till dalhem.
Daniel B hoppade på bussen på  kopparmölle och vi bosatte oss hemma hos Daniel J <3 
 Efter ett tag så kom Baby hem tillsammans med Johan. Dannieboy gjorde vid sig, som tog en evighet! ;)
Sedan så hoppade vi alla fem in i en Ford Ka och begav oss till eneborg hem till Robin. Där befann sig också Ricky.
Med falskorna på bordet började festen, klockan var väl halv 10 då.
Vid tolv skulle alla ner till staden, men inte jag Daniel och Johan. Vi åkte till Planteringen och bosatte oss där.
Där slutar vi =)
Ilördags, var jag hemma hos Daniel och sovsov =) Vi åtta tog jag bussen ner till stan och mötte fantastiskaMy :)
Fredrika kom också & vi tog bussen till Bårslöv. Skulle ta ett kort farväl av min bästaste vän som nu bosätter sig i Australien! DÄR DET BRINNER SOM FAN! miss. 
Isöndags, Vaknade jag halv sex på kvällen, eller jag vilade tills då =) Sedan åkte jag och Daniel till Maxi och handlade dricka och sen him kollade på film och mös! <3

Nu har jag suttit vid datorn i en timme och jag har inte skrivit något på mitt projekt, dax för det kanske?!
VIPPEN! Anushejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback