VÄRMEN..

TJA!
Nu sitter jag och ruttnar i skolan, det är verkligen mega tråkigt. jag vill hem och sova och varma mig.
Det finns nog inte en enda som inte tycker det är kallt på Filbornaskolan.
Om två veckor har vi sportlov och då vill jag ta mig en sista minuten med min lovieboy till något varmt ställe.
Och bara va! Ja det ska jag fanimej göra. tror jag iallafall, måste få med mig Daniel :) men vem tackar nej?

Skriver ju då på mitt projektarbete men jag orkar inte göra det mer idag, rätt långtråkigt att göra det i flera timmar. Funderar på att ta bussen 13.21 mys! Måste ha ett varmt täcke på mig NU.
Shit, nu är det allvar mina fingara är mega kalla också, kan knappt skriva här ju..

& det snöar ute. Inte förtillfället men det snöar. Och det ska det göra imorgon och på fredag mä DÖ SNÖ!
jag ska mova mig till ett varmt ställe och stanna där i all framtid! JUPP det ska jag.
Får se var det blir, fan vad jag tradar men jag försöker få upp värmen. shit nu vet jag inte om jag stavat rätt på alla varmt värmen varm?! .. well well ha det kanoners. ANUSHEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback