Born in the 90's..

Godenmorgon!
Just nu sitter jag i min säng och knappar på tangenbordet :)
Min kära lillasyster lig ger on the hospital eftersom hon ska rätta till sin fot ;) lider med dig Nicole <3
Nu har jag inte varit på jobb på en vecka och det suger. Finns INGENTING att göra om dagarna, och nu är lönen slut också.

Har kommit på att jag nog vill flytta hemifrån, men VART?! ;O ingen suggi lägenhet utan en hyffsat fin så an kan stanna ett tag. TVÅ krav har jag. Det måste vara en tvåa med balkan liksom, typ en på tågaborg =) Känns som det är dax att släppa mammsen nu "/

Sedan har vi det här med känslor som bara strular till det för en.. Jag vill bara träffa mannen i mitt liv NU så är det gjort liksom. Så är det bara det roiga kvar att föröka sin egna lillla familj. Och detta sitter jag och säger och önskar när jag bara är 19 år och om två månader och 14 daaaaaaaaaays 20 ;D

Jag har kommit fram till att jag måste spara pengar, GRATTIS Natalie. Nej men allvar.. Sedan bara dra. Fast då får ju det där med lägenheten vänta =) Men det gör ingenting. Jag måste bara iväg från denna otroligt deppiga stad! Jag klarar inte mer. Bara för att det är skit väder osv kan man inte vara lycklig ändå??..
Att årstider och väder ska kunna ändra en helt och hållet. Jag orkar inte vara nere längre så från & med nu ska jag sprida glädje runt om mig till mina nära så att de i sin tur sprider det vidare =) Då mår vi alla mycket bättre och det är ju en fantastisk grej!

Jag vaknade för 50 miniuter sedan och jag har inte gjort ett skit förutom att matat mina söta sköldpaddor på Facebook, jag upptäckte en för skräcklig sak NÅGON har tagit mina fiskar och jag tror som sagt att det är Nicole & eftersom hon är på sjukan så tar jag tillbaka dem nu ;) HA HA .

Nu ska jag som sagt tillbaka till fejan BTW! HAHAHAA.... Har ni sett Ullaredsbögen? OH OH mihihihi. PLUS ICA- Jerry han är sååå jävla bra, " Stig, Ulf mår inte riktigt bra" AW! _:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback