VillBill!!..

Hej där!

Jag har haft en underbar helg med underbara människor.
Ifredags åkte jag & Kajsa hem till Pesa för att fira hennes 19års dag, där var ost vin kex singstaaaar och massvis med underbara damer =) Hade verkligen skittrevligt och jag blev ganska rund O mihi.

Igår var det lördag och då var det dax för Köpenhamn vilket jag tycker om väldigt mycket, nog för att jag är Dansk ;) 
Vi var på KlubZalt och det var skit roligt.. Jag tillbringade kvällen tillsammans med PHFrida =D , (Alex & Mick)  hih! Nej men jag hade roligt dansadedansade& åter DANSADE :D Det gillas väldigt mycket. Drack en del också eftersom det var forfreee ;) Fick även spöa upp Frida lite och har därför en veldans massa blåmärken på min tass :( BÖHÖ!

Idag har jag städat mitt rum & imorgon ska vi värdera vårt lilla radhus =)
Har checkat TRUEFUCKINGBLOOD hela dagen och tänker inte sluta nu! Jag kan här med skriva under att jag är helt SÅLD! Gud, jag vill ha en Vampyr, kan du ge mig en sådan?!? En som är som Bill Compton! Jag bara avundads Sookie & berättade för mamma idag att det är högst upp på min önskelista! Jag blir snart knäpp och kan inte sluta titta på serien! DEN ÄR BARA SÅ BRA! Ni måste ju hålla med om att det där med Vampyrer är jävligt porrigt? annars vet jag inte var ni är ifrån.. ;)

Om man vill att sina drömmar ska gå i uppfyllelse, är det bäst att vakna först!

Neheni, måste fortsätta se på Filip&Fredrik för att sedan se på True Blood igen! MJAAAOUSSSIIIII.
Här kommer bilder på mannen eller nej det är han ju inte längre, eller på riktigt är han ju fortfarande en man ähe ni förstår ;) HAHA! (ni som känner mig, vet att det inte är min smak men det är ngt tänderna kanske som får mig att bara aaaaaaaaaaaah) 


Kommentarer
Postat av: Ninah

Haha du och dina vampyerer=)

Postat av: karro

haha du är söt du kattamoj :D

2009-11-15 @ 23:25:17
URL: http://karsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback