årsskiftet..

Imorse vaknade jag och Sarah av Michelles sms att hon kom om 40 minuter så det var bara att rusa upp och slänga på sig kläderna och borsta tänderna sen rusa ut till Michelle för att glida ner till stan i Michelles nya fina bil :)
1213 var det dax att slänga på mer pengar på bilen men då åkte vi ut till välis ist :)
Käkade på wokstället sen var det dax att fortsätta leta klänning till nyår.. Jag har letat och letat, jag har ju många klänningar hemma som jag inte ens tagit av prislappen på men nu har jag liksom sett dem typ var dag så är lite trött på dem nu ;S haha! Dagens ilands problem, verkligen.. Men jag hittade en klänning hyffsat snygg så det blev den :) Sen handlade jag en mysig tröja också!

Nu sitter jag här i Sarahs säng med en näsa som kliar som FAN!
& nej jag skojar inte.. Har fått en ny jäkla förkylning..
Tur man är ledig resten av året ;) det är så himla skönt..

Jag & Sarah köpte hockey pulver idag, namnam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback