Im gonna rock this club..

Jag & Sarah sjunger just den biten HELA tiden. Det är sjukt jobbigt, har gjort det HELA dagen.
Nu har jag precis tagit ut Caspian för tredje gången, eftersom varken Sarah Carro eller Kimme vågar, fast det är deras lilla pälskling. Jag får ju iofs sätta in han i buren igen när dem har myst färdigt med honom. Så nu gapar alla tre p¨å varann om vem som ska sätta in han i buren.. Nu hörs det igen utifrån allrummet " Natalie kan du sätta in honom" SÖTT ändå.

DE E CASPIAN

DE E CASPIANS HEM, lite suddigt men ååh så fint

Kommentarer
Postat av: sarah

NÅÅÅÅW där hade vi typ nyss fått hem honom <3

Svar: Haha jaa :) och så va ni typ rädda för honom hahaha söta kaninen :D
välkommen till mitt anus ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback