hallonrumpa! ..

Hemkommen från jobb och helt sleten (: haha!
Vilka bekymmer man har för att komma på vad fan man ska göra idag, :p
Jag med min beslutsångest!
Hit eller dit upp eller ner?! Jag har inte kunnat bestamma mig!
Att bjuda in sig själv fungerar bara inte för mig! Känns så himla konstigt.
Men nu har jag bestämt mig iallafall, liiite ;) hah! Nej men jag ska hem till min kära kusin Natasha idag och dricka lite.. Vi vet bara inte hur vi ska få tag på drickan! Systemet stänger 6 och jag är inte ens lite klar '& Natasha ska till Maxi och handla efter jubb. Hoppas att det löser sig!

Gud vad denna veckan har gått snabbt då!
Det är nästan skrämmande.
Men visst, den är inte slut än!

Pratade precis med ANNA! <3
Hon skulle gå och köpa en god drink ( hoppas den var äcklig) ;) SKOJA!
Jag vill också vara i THAILAND! Loveuuu.

Ingenting blir som man tänkt sig ändå, så kan sluta låta överraskad!
Ha en trevlig fredag!´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback