I'm in love with a fairytale..

Hola!
just nu är jag i vårt kök! Har nyss käkat ngn macka för att inta duschen om en stund..
Detta känns helt fel men ändå helt okej! vilket tär på mig så himla mycket..
Jag vet inte riktigt hur jag ska tackla detta men det kommer jag fram till ganska snart..
Nu känns det helt ooook! :) Och det är underbart!
Men jag vet vad som ändå finns där emellanåt. Men jag vet inte hur jag ska få bort det.
Kommer väl på det så småningom!
BAAAH blir halvt knäpp sådär titt som tätt!

idag blir det ALKOHOL tillsammans med min fantastiska kusin Natasha! =)
Vi ska snart ses i staden och handla hem det sista för kvällens bravader!!
Sen ska jag förmodligen ut vilket låter helt NICE! :)
Nu ska jag kila in i duschen.. HAVE IT!*

Vart tog denna låten vägen? ;
I'm in love with a fairytale
Even though it hurts.
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursed
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback