luktar ljuvligt! ..

Det är precis vad jag gör.. Kom nyss ut från duschen och det känns helt okej :)
Idag har jag varit och jobbat & efter det åkte jag hem till min kära kuseflin Natasha och mumsade i mig kakor och jordnötter!! MUUUMS!
Vid sju tiden käkade vi även grillad kyckling och det var mumsigt det ocksåå :)

Tog bussen hem halv tio & nu väntar jag bara på John blund som är vääälidigt välkommen! :D
Imorgon får jag sova en timme längre vilket kommer vara überskönt!
Man är knappt människa vid 04.30.

Imorgon är det jobb som står överst på listan & på kvällsingen har jag ingen aning?!
Vill självklart fånga upp min anna och dansa in i dimman! Men frågan är bara vill hon? haha!
Det återstår att se!
Nu är det dax att hoppa i loppelådan för att inta fredagen & full fart mot helgen!
Sov gott..
Jag älskar att sova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback