sköna söndag..

fuck vad jag är trött alltså.. heeelt sjukt.
Idag ska inte jag göra ett skit (:
Ska bara vara hemma! Men har lite smått panik, finns ingenting på tv eller något.
Så nu sitter jag bara här och har skit tråkigt.
Jag efterlyser någon knapp som man kan trycka på för att sedan inte kunna ringa/smsa från sin mobil när man festar, vi kan kalla det helglås! Det vill jag ha!
Imorse kollade jag igenom min telefonlista och jag har nog ringt hela min telefonbok. Så om jag har ringt dig inatt behöver du inte känna dig speciell ;)
Men saker kunde varit värre.

Ah, jag vet inte vad det är som händer inom mig?
Jag klarar inte av denna känslan, som jag givetvis inte kan förklara för den är så sjuk!
missmissmiss..

Vaknade i morse med världens största mandel. Det är väl dax igen för mig att bli förkyld. Var ju inte bara det förra veckan.

Klagoinlägg nu men jag känner bara för att skriva av mig.

Jag känner redan nu att jag inte kommer palla sitta här hemma hela dagen.
Men jag orkar liksom inte dra ngn stans heller.. Jag blir knäpp!
Nu ska jag fortsätta kolla på tv. Fast där inte är något att se på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback