stadsbo!..

Hallå där..
Hela dagen igår och idag har hjälpt till att flytta våra saker till elstada där vi numera bor (:
Har inte vant mig riktigt men det känns SKÖNT :)
Imorgon ska vi väl flytta det absolut sista..

Tråkigt att det inte finns allt för mycket på jobb nu, men det var ändå bra att jag kunde hjälpa till att flytta.

Just nu sitter jag i vårt nya kök och Benjamin skuttar runt med Balthazar :D
Imorgon kommer min flickvän hem & jag funderar om vi ska fira det med lite vin!
Det lär nog bli lite vin imorgon iallafall för att värma upp till helgen eller ngt ;b
På fredag ska jag bara MYSA  med min Anna på något vis sedan på lördag ska jag slå klackarna i TAKET!
Sandy ska firas & även Mårten :D
Ni får ha det bra alla! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: ninah

Ååååh gumman då kommer du närmare mig xD // love

2010-02-13 @ 10:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback